lug-bg: ALSA и проблем с звука

  • Subject: lug-bg: ALSA и проблем с звука
  • From: "Ivan Cvetanov" <ivopz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Mar 2005 19:50:08 +0200 (EET)

Здравейте,
преди време имах същия проблем,бях писал тук,но така и не намерих решение
на проблема си и се реших да пиша на ново въпреки че се опасявам не се
заформи някакъв неприятен 'флейм',като по-добните който чета в последния
месец.
Едва ли има голямо значение това, но съм на 15 години,ако ще ви накара да
се държите по-добре или да се решите да ми помогнете :)
Използвам Slackware 10.1 с kernel 2.6.11.5 с вградена ALSA.Звуковата ми
карта е intel8x0(има я в листата с поддържаните зв.карти на алса).
Подкарах си звука с малко настройки по alsamixer,до тук добре,но докато
слушам някоя песен с xmms прекъсва песента когато се натовари
процесора(било то и малко) и продължава след неопределено време,днес ми
изкара акъла на 2-3 пъти така.А и другото което е нагласил съм output-а на
xmms-а да е ALSA.Идей и решения ?
Видео картата ми е GF 2 MX 400 64MB.Качил съм си драйвърите за nVidia(даже
мисля че бяха едни от последните) и всичко друго си върви доста добре с
изкл. на долният проблем.
Другият ми проблем е свързан с xine/gxine докато гледам някой видео
файл,ми забива xine/gxine и трябва да го килна и да го пусна на ново...
Идей и решения за това ?
Благодаря на всички който ще ми отговорят(ако има такива) и на тези който
са ми прочели мейла поне.

believed to be clean.