Re: lug-bg: ALSA и проблем с звука

  • Subject: Re: lug-bg: ALSA и проблем с звука
  • From: "Ivan Cvetanov" <ivopz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Mar 2005 12:21:36 +0200 (EET)

Сега погледнах конфига ми от последната компилация на кърнъла,с
"preemtible" е,доста е възможно и от хард диска да е(с maxtor 40gb 7200
съм).Ще пробвам и с друг плеър,но ме съмнява да не е нещо в самата АЛСА
или пък някаква друга тънкост по кърнъла...
Дано някой да дадене решение на този проблем :)
Хайде със здраве.

believed to be clean.