lug-bg: iptunnel

  • Subject: lug-bg: iptunnel
  • From: lazcorp@xxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 22 Mar 2005 18:06:02 +0200

Здраейте, опитвам се да подкарам ип тунел с iptunel.
Проблема ми (първо) е че немога да намеря сериозна мануал страница за
съжаление.
 Проблема който имам, е че едната страна е private ip, което според
 мен е проблем - надявам се да не е така...
Знам, че има доста решения по въпроса като openvpn и FreeSWAN, но се
опитвам да реша въпроса с iptunnel - надявам се е възможно.
 Намерих примерен скрипт който конфигурира интерфейса на тунедел - той
 ми свърши доста добра работа.
Та когато пратя пинг от едната мрежа(м1) към другата мрежа(м2) нямам
пинг. Пуснах tcpdump на интерфейса на м2 и видях, че пинговете се
получават и се пращат реплеи на тях, но за съжаление те не се
получават в м1.
 Проблема ми е, че немога да намеря нищо свястно подобно на howto. Ако
 имате под ръка, линк мануалче или го имате под ръка ще съм ви много
 благодарен, ако ми го дадете.

 Благодаря за всеки отговор предварително, само ви моля да не ме
 пращате към по-доброто решение с openvpn FreeSWAN, а да ми помогнете
 да реша проблема си по този начин.