Re: lug-bg: slow log-in

  • Subject: Re: lug-bg: slow log-in
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Mar 2005 13:11:25 +0200

On Wed, Mar 23, 2005 at 12:33:35PM +0200, Иван Попов wrote:
> encoding win 1251 (cp-1251)
>

> Стоян Цалев wrote:
[snip]
> [...]
[snip]
> [...]
> BIND 9.2.3
> root@gatei:~# cat /etc/resolv.conf
> nameserver 127.0.0.1
> nameserver 217.9.224.2
> nameserver 217.9.224.3
> Правих опит като закоментирам nameserver 127.0.0.1 и спра BIND-a (с
> идеята машината да не ползва нейният си ДНС а този на доставчика) -
> ефекта е същият т.е. няма подобрение
> От горно мисля, че не хардуерно претоварен съръвра, а колкото до ДНС...
> четейки логовете от /var/log/named нищо не ми се строи подозрително като
> допускам възможността аз да не "чета грамотно" де :)

Аз все още продължавам да мисля, че проблемът е в DNS.

Можеш ли (след като веднъж се логнеш де ;), да пуснеш един

  tcpdump -nlvvi eth0 udp and port 53

...където на мястото на eth0 сложиш името на интерфейса, по който излиза
трафикът ти към 217.9.224.2, след това да се опиташ да използваш някоя
от услугите, които се забавят, и да видиш какво се случва с DNS
заявките?

Поздрави,
Петър

--