Re: lug-bg: RE: помощ за lilo

  • Subject: Re: lug-bg: RE: помощ за lilo
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Mar 2005 12:12:19 +0200

On Saturday 26 March 2005 11:43, enter4o wrote:
> Ами да случайна грешка е това с "had", аз мислих че става ясно че не мога
> да си виждам 4-тия дял от Explorera на Windows
>
> Плюс това аз с fdisk не смея да пипам много защото ми е малко по-трудно от
> pqmagic затова си ползвам pqmagic.
>
> Като добавих unsafe и като написах lilo после ми ся появи това:
>
> "Fatal: UNSAFE may be used with floppy or MBR only"

а ти какво си има в mbr-a до сега ? ако искаш да имаш лило там, смени
boot = /dev/hda2 на boot = /dev/hda
# lilo

първо опитай без unsafe (това е за секция other), после с него.
ignore-table, fix-table са глобални опции, не може да са в секция other.

> А и още нещо което ми бяха казали че е нормално но вече се съмнявам :|,
> както е лилото сега (слагам го пак като прикачен фаил) като напиша lilo в
> конзолата ми се появява това:

няма прикачен файл ;-) гадаеме.

> Added Linux
> Added Linux 2.4.18
> Added Linux 2.6.10
> Warning: CHANGE AUTOMATIC assumed after "other=/dev/hda3"
> Added Windows XP *
> Added Floppy

ау ;-) то има и опция change пак за секция other (man lilo.conf) ама чак пък
до там да се стига заради hidden и activate. Прочети наистина man lilo.conf.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB