Re: lug-bg: Seminar 2005

  • Subject: Re: lug-bg: Seminar 2005
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Mar 2005 16:30:28 +0300

On пн, 2005-03-28 at 14:02 +0300, Skeleta wrote:

> За основна тема на семинара ви предлагам "Linux и  свободен софтуер в
> българските университети".
>
> Правя го, защото доста от членовете на групата участват като лектори и
> пр. в различни курсове, свързани пряко или косвено със свободния
> софтуер. Поне за ФМИ знам, че се чете курс "Мрежова сигурност", като
> хората дето го правят са членова на LUG-BG. В Техническия Университет
> чух, че се почва курс "Linux" и пр. Вероятно има натрупан опит и по
> други места и хората, които се занимават със студенти ще могат да
> разкажат какво е положението и да се обменят идеи.

Ами може да се помисли да направим лекция и на тази тема (той
Чорбаджийски се скатава, ама няма да му се размине и на него).

> Та в тази връзка моля всички дето се занимават със преподавателска
> дейност по тема близка до "Свободен софтуер" да обмислят предложението
> ми и ако са съгласни,  да ми пишат , за да оформим  тематичен цикъл от
> лекции.

Е може ли да са няколко, не чак тематичен цикъл, няма кой-знае колко за
разказване :)

> ---------
>
> От техническа гледна точка може тази година да имаме проблеми със
> записването на звука, щото нашият специалист Иван Драголов се пресели в
> големия град и не знам дали ще можем да го докараме в Стара Загора за
> семинара.  Ако някой може да предложи алтернативи,  да се обади.

Ами питайте го, по принцип мисля, че има кой да го направи, само ще
трябва да му поемем пътните (което няма да е особен проблем).