Re: lug-bg: via_rhine

  • Subject: Re: lug-bg: via_rhine
  • From: Anton Bondoff <bondoff@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Mar 2005 19:25:10 +0300

On Wednesday 30 March 2005 19:04, George Danchev wrote:
> On Wednesday 30 March 2005 18:17, Anton Bondoff wrote:
> --cut--

> Не е това, нещо друго ще да си направил/ненаправил ;-)
> Всъщност с това не си направил никаква промяна, освен ако не си
> прекомпилирал ядрото с този конфиг и да го буутнеш. Единственото нещо което
> може да заинтересува (буутващото) ядро от /boot е System.map (в логовете
> пише защо), но може да се мине и без него. А config-* файловете там са си
> за теб и всичко останало е за bootloader-a.
Мдам, всъщност като се сетя, първо заредих модула за via-rhine, после mii-tool
след, което веднага apt-get install disdcover със всичките му джаджи...
вероятно discover-a е оправил нещата.
Така или иначе от тези лан карти не съм доволен. Наследство са ми и дори под
Win не се държат много коректно.
--
Anton Bondoff
Registered linux user #380705 at counter.li.org
Public GnuPG at http://wwwkeys.pgp.net
Fingerprint
47A4 4E41 E1BB C8CB 6904 2848 1557 D4DC A352 DA87
Key ID 0x1557D4DCA352DA87

  • Във връзка с:
    • lug-bg: CBACK
      • Изпратено от: "Nick Bashev" <nick@xxxxxxxxxx>