lug-bg: Kerio migrate

  • Subject: lug-bg: Kerio migrate
  • From: Administrator <nick@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Apr 2005 03:14:48 +0200

Imam oshte edin vapros
ot dosta godini polzvam MailScanner + SA + sendmail za edna domashna mashina kadeto si darza lichnata poshta ot godini. Iskam da mina na Kerio no ne moga da nameria nachin da kaza na kerio da importne poshtata ot mail direktoriata na accounta mi . A kato se ima napredvid che poshtata mi s vsichkite si folderi nadvishava 1 GB mi e malko trudno da pochna da importvam na raka s IMAP klient da rechem. niakoi da znae neshto za migrate tool ot sendmail kam kerio  ili neshto podobno. na site-a na kerio ne pishe nishto za linux sendmail kam kerio
Pozdravi
Nick