lug-bg: apt-get remove and install

  • Subject: lug-bg: apt-get remove and install
  • From: "enter4o" <enter4o@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Apr 2005 09:02:36 +0300

Здравейте на всички отново,
Съжалявам, че не писах повече по въпроса с мишката, но да ви кажа честно не
съм се занимавал защото не ми е останало време :( Надявам се като ми остане
да успея да я пусна.

Сега обаче ви пиша с друга молба понеже нещо ми се смахна "apt-get".
Имах exim4 за пощата на един сервер и нещо се смахна (спря да работи), нито
можех да го изтрия нито да го оправя.

Като пишех "apt-get remove exim4" ми се появяваше някакъв проблем и искаше
да напиша "dpkg --configure -a" за да мога да оправя проблема и да го изтрия
напълно, но всеки път като го пишех ме изхвърляше от сесията на SSH(пробвах
и локално, но пак ме изхвърля до "Login:"), затова изтрих всички фаилове
"exim*" и после му дадох "dpkg --configure -a" не ме изхвърли, ами пак
инсталира exim4, но този път без проблем. Вече бях решил да си слагам
postfix и след като написах "apt-get remove exim4" ми се появи това:

Do you want to continue? [Y/n]
(Reading database ...
dpkg: serious warning: files list file for package `exim4-config' missing,
assuming package has no files currently installed.

dpkg: serious warning: files list file for package `exim4-daemon-light'
missing, assuming package has no files currently installed.

dpkg: serious warning: files list file for package `exim4-base' missing,
assuming package has no files currently installed.
23394 files and directories currently installed.)
Removing exim4 ...

Пробвах да го инсталирам отново и после да го изтрия, но ми дава пак
същото:(

Сега всеки път когато инсталирам нещо или трия нещо ми се появява, че
липсват тези фаилове :(
Ако някои може да ми каже какво да направя за да спре ще съм му благодарен
или поне да ми прати тези 3 фаила и да ми каже къде да ги сложа за да си ги
намира всеки път