lug-bg: file types

  • Subject: lug-bg: file types
  • From: Aleksandar Valchev <hippo@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Apr 2005 15:08:49 +0300

Здравейте,
преди известно време ми трябваше да проверя програмно дали даден файл е elf
executable. Тук ми дадоха едно решение, което върши работа, но сега ми трябва
да определя програмно и други видове файлове като mp3, bash script и т.н.
Специално за bash и perl скриптове може да се напише функция, но за
останалите...
Прегледах libmagic(1) библиотеката и file(1), но при нея единствено функцията
magic_file() ми върши работа, но тя връща като резултат стринг (textual
description of the contents of the filename argument...).

Знаете ли някоя библиотека за тази цел или поне как мога да използвам по
ефективно libmagic библиотеката.

Поздрави,
	Александър