Re: lug-bg: Re: lug-bg: Семинар - подложки за мишка

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Семинар - подложки за мишка
  • From: Nikolai Alexandrov <niki@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 08 Apr 2005 09:13:30 +0300

Nick Angelow wrote:

Skeleta wrote:

Jordan P. Petkov wrote:

S> Досега са оформени 3 проекта за подложки за мишка.

Пускам още една идея, съобразена с мнението на Цветан Петков (то е и
мое мнение, просто онова око на Дебиан много ме кефи ;)

http://194.141.53.1/~jp/mousepad.jpg

Изображението е базово, лесно мога да сменя шрифтове, цветове и прочее
Скелет, сложи и този там, да са накуп.

Сложих го и мисля, че този ще е най-успешен - няма да се караме за дистрибуции, а и ти май ще можеш да доработиш изцяло дизайна. Ако и другите са съгласни, да дават идеи за цветовете и другите детайли по този проект !

ъъъ, може би освен 'за свободен софтуер' да се добави и/или 'не на софтуерните патенти' -- един вид този семинар ще се проведе по време на борбата срещу приемането им в европейският съюз.

Според мене трябва малко повече да се заговори за това в общественото пространство. Имам предвид "тесен" (нямам предвид че сме малко) кръг хора знаем какъв точно е проблема, и защо софтуерните патенти са лоши. Хубаво би било някакси да може да се обясни на повече хора (медиите?). По лични наблюдения освен хората които се занимават със софтуер и въобще ит (и то далеч не всички) са наясно с проблема. Хубаво би било, ако поне по една телевизия/радио кажат в някакво по-гледано/слушано време по този въпрос истината - че това е много лошо и се каже и защо е лошо. Някакси да научи широката маса...