lug-bg: Проблем с ATI драйвери

  • Subject: lug-bg: Проблем с ATI драйвери
  • From: lyompy <lyompy@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Apr 2005 15:38:16 +0300

Привет
Интересувам се дали някой е имал следния проблем с тези драйвери (8.12.10), както и с предишните: След изход от X-а и се получава зависване на системата, понякога се вижда някаква "размазана" картина, а понякога се само изключва монитора и системата зависва така, че трябва да се използва Reset.
Същото се случва и при опит за превключване  в конзола, без да se спира X-а.
Досега не съм успял да намеря информация за този проблем.

Дистрибуцията ми е Slackware (current),
Сложил съм Dropline Gnome 2.10, като ползвам XOrg от него.
Ядрото е 2.6.10, пуснал съм и radeonfb на конзолата .
agpart ъм го компилирал към ядрото а Radeon DRM потдръжката - като модул
Картата ми е Radeon 9550.
До преди време имах 9000 Pro, с него имах същите проблеми с предни версии на драйверите, после ползвах DRI драйверите (r200) от http://dri.freedesktop.org/snapshots и всичко беше ОК, даже ми се струва, че се държаха доста по-добре, но за съжеление няма все още DRI потдръжка на R300 и единствения ми известен избор беше ATI драйверите.