Re: lug-bg: Fwd: Kirilizaciq na DOSEMU?

  • Subject: Re: lug-bg: Fwd: Kirilizaciq na DOSEMU?
  • From: Vassil Panayotov <vd_panayotov@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Apr 2005 12:31:35 -0700 (PDT)
  • Comment: DomainKeys? See http://antispam.yahoo.com/domainkeys

Áëàãîäàðÿ íà âñè÷êè çà èçêëþ÷èòåëíî ïîëåçíèòå ñúâåòè!

Ñ ôàéëîâåòå êîèòî ìè ïîñî÷è Ã. ×îðáàäæèéñêè âñè÷êî
òðúãíà íà 6 :). Ñàìî äåòî íå ìîæàõ äà ðàçáåðà çàùî â
êîíôèãà èìà íàñòðîéêè çà ðàçìåð íà ïðîçîðåöà ïîä Õ,
ëèíåéíà è áèëèíåéíà ôèëòðàöèÿ ïðè ïîëîæåíèå ÷å
èçãëåæäà dosemu íå ãè âçèìà ïîä âíèìàíèå(äèñòðèáóöèÿòà
å Gentoo 2005.0), íî êàêòî è äà å ... Ñòèãà ìè ÷å ñ
ctrl-alt-f ñå ìèíàâà fullscreen è ñå ðàáîòè êîìôîðòíî.

Ïðèåìàì êðèòèêàòà çà ìàéìóíèöàòà, íî ïðîñòî ïðåäè òîâà
òúðñèõ ïîäîáíè äèñêóñèè â ëèñòà è ïîâå÷åòî ìíåíèÿ áÿõà
íàïèñàíè ñ ëàòèíèöà... Òà çàòîâà ðåøèõ äà íå ñå
ñúîáðàçÿ ñ èíôîòî êúì ñïèñúêà.. Ìåæäó äðóãîòî ìîæå áè
å ïî-äîáðå äà ñå êàæå ñ êàêâî êîäèðàíå äà ñå ïèøå
çàùîòî å îòåã÷èòåëíî äà ñå ïðåâêëþ÷âà ïîñòîÿííî ì/ó
UTF-8 è cp1251 êàòî ñå ðàçãëåæäàò ìíåíèÿòà â ãðóïàòà.

Antoby íàèñòèíà áÿõ àç â IRC â÷åðà, ñàìî ÷å áåøå äîñòà
êúñíî çà òàêèâà íåùà è ðåøèõ äà ãî îñòàâÿ çà óòðå
(ò.å. äíåñ) :).

Ïîçäðàâè,
Âàñèë