lug-bg: Re: lug-bg: БХЬШЭРа-ЧЭРзЪШ

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: БХЬШЭРа-ЧЭРзЪШ
  • From: lina@xxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Apr 2005 21:15:15 +0300 (EEST)

> В чт, 2005-04-14 в 14:57 +0300, Skeleta написа:

> Всъщност, защо не си се придържаме към
> тениските... Аз поне не мога да
> видя смисъла в тия значки и т.н. - нямат
> толкова сериозна видимост
> РёС‚.РЅ...

Според мене значките си имат предимства пред фланелките:
1. могат да се носят през цялата година
2. отиват на всяка дреха от типа на сако, пуловер инт.
3. нямат нужда от пране, гладене и не поемат от потта ни :)
4. дискретни са, не не остават незабелязани. Не натрапват, но носят
информация за принадлежност към една идея.