lug-bg: Семинар 2005 - новини

  • Subject: lug-bg: Семинар 2005 - новини
  • From: Skeleta <g_georgiev.sz@xxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Apr 2005 11:39:20 +0300

Здравейте,

Последни новини:

=== залата ===

УС на клуб Отворено Общество официално е одобрил молбата ни за ползване на залата на 28-29 май. Така че залата вече ни е сигурна. Ще ни дадат да ползваме и проектора, който са закупили през изтеклата година.

=== фланелките ===

Вчера с Акабалиев водихме преговори за производството на фланелките при човека, дето ни ги прави преди 3 години. Той ни предложи жълт плат, около 5 лв. себестойност при тираж 100-200 бр. На тази основа ви предлагам примерен дизайн на лицевата картинка, пак на страницата с проектите:

http://skelet.ludost.net/mouse_pad/index.html

Моля ви да дадете предложение за текст на гърба. Предните два пъти, когато правихме фланелки този текст се състоеше от два реда. Първият ред е URL-а на групата, а вторият беше "за свободен софтуер" през 2002 и мисля "свободен софтуер" през 2004.

=== гласуване ===

Вече наближава периода да решим кои проекти за пропагандни материали да поръчваме.

Мисля че нямаме време да организираме същинско електронно гласуване, затова ви предлагам да ми пишете лични писма, в които да изкажете предпочитанията си и ориентировъчните количества, които бихте поръчали по проектите за 3-те вида пропагандни материали.

Аз периодично ще публикувам сумарни резултати от вашите мнения, за да можем до 10-тина дни да оформим мнение какво ще поръчваме.

=== лекциите ===

Досега заявени лекции:

http://skelet.ludost.net/LUG_2005/seminar.html

Не си мислете, че като съм предложил основна тема на семинара, всички лекции трябва да са по тази тема. Който има интересни неща за докладване, да ми пише.

Ами това са новините, приятен ден на всички !

    Скелета