Re: lug-bg: aDSL+SQUID [in reply to Danail Petrov]

  • Subject: Re: lug-bg: aDSL+SQUID [in reply to Danail Petrov]
  • From: gggg ggg <gashti_dolu@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Apr 2005 12:26:43 -0700 (PDT)
  • Comment: DomainKeys? See http://antispam.yahoo.com/domainkeys

Dido,
Variant 2 go podkarah po tvoita shema s iproute2 i
ve4e raboti prekrasno
variant 1 oba4e ,v koito triabwa da nakaram squida da
izliza prez 192.168.1.2 neshto ne stava.

squida e Squid Cache: Version 2.4.STABLE2
v loga nishto ne pishe shtoto se timeoutva poneje ne
moje da izleze prez 192.168.1.2

ako mu dam tcp_outgoing_address 192.168.1.1 togava pak
ne moje da nameri kade e tova 192.168.1.1

g.