Re: lug-bg: AMD64

  • Subject: Re: lug-bg: AMD64
  • From: Mario Peshev <nofearinc@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 May 2005 23:32:39 +0300

Така, тъй като виждам, че се събраха някои желаещи за дистрото,
направо ви препращам тук:

http://shipit.ubuntulinux.org/

разработчиците поемат всички разходи, вкл. пощенските и ви пращат
дистрибуцията за Intel, AMD 64 & Power PC ако не се лъжа. Оттук можете
да се регистрирате и поръчате Install CD + Live CD на Ubuntu (сегашна
5.04).
Само една молба: МОЛЯ, не си поръчвайте напразно дискове ако няма да
ги ползвате... просто няма смисъл, само ако наистина ви се занимава си
поръчайте, иначе няма смисъл да си взимате за глупости. Аз подарявах
дисковете просто, защото поръчката беше с уговорка за
разпространяване.
Надявам се да съм помогнал на някой с линка.

П.П. мисля, че на границата са ми изчезнали дисковете за Power PC,
защото плика го получих отворен и тези дискове липсваха. Но... късмет,
останалите 15 пристигнаха благополучно. Лека вечер!

> Можеш ли да ми го пратиш с наложен платеж във Варна.
> Ако искаш ми пиши да ти дам допълнителни координати.

> --
>
> =+==+==+==+==+==+==+==+==+==+==+==+=
> Dragomir Zhelev
>
> Network Administrator & IT Support
> Varna,Bulgaria
> drago@xxxxxxxxxx

Fear is in the eyes of the beholder.. don't let it be you!
http://download.start.bg

  • Във връзка с:
  • Относно:
    • lug-bg: AMD64