lug-bg: Re[2]: lug-bg: Ръководство за програмиста

  • Subject: lug-bg: Re[2]: lug-bg: Ръководство за програмиста
  • From: "Jordan P. Petkov" <jordanp@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 May 2005 11:11:34 +0300

AB> Хай,

AB> По-конкретно може да ти се отговори, ако кажеш на какво нещо ще пишеш
AB> Ръководство за програмиста.
[cut]

Струва ми се, че ще пише нещо по-обобщено. Ако съм прав, то трябва да
се наблегне по-скоро на организацията на труда, на контактите с
ръководителя на проекта (евентуално клиентите, макар че на истинския
програмист трябва да му се забрани да контактува с хората, дето ще
дават парите - може само с техни екперти;)
Планиране на софтуерния проект, етапи, тестове, дебъгване, и т.н.
Избор на език/алгоритми/обекти/бази данни - в зависимост от сложността
на проекта и/или тенденцията му да нараства
Примери със псевдо код

Такива неща ми идват на прима виста.

Мисля, че голямо гуглене те чака :)

Pozdravi,