Re: lug-bg: брой ip_conntrack з а IP

  • Subject: Re: lug-bg: брой ip_conntrack з а IP
  • From: foxy 202 <foxy202@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 May 2005 12:03:11 +0000

Това което искам да направя е да лимитирам ip_conntrack
нишките през рутера така че примерно от IP 192.168.10.30 да не могат
да се създадат повече от например 500 едновременно работещи нишки за
IP
в момента при пускне на  EMule , Overnet , Edonkey клиенти в мрежата
всеки IP адрес прави по няколко хиляди нишки през сървъра и като ефект
се получава
ip_conntrack: table full, dropping packet.
ip_conntrack: table full, dropping packet.

предполагам че проблема не е само при мен :)
Увеличяването на ip_conntrack_max не може да е безкрайно така че
всеки съвет как да се отърва от проблема ще е от полза

п.с.
видях че iptables след 1.2.11 поддържа connlimit което смятам да пробвам но
май то е за порт а  не за всечки портаве :(