lug-bg: Re:

  • Subject: lug-bg: Re:
  • From: Ники Балов <nuke@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 May 2005 20:18:28 +0300

Todor Kandev wrote:

>From: xm4o@xxxxxxx xm4o@xxxxxxx
>Creation date: 19.5.2005 г., 17:51
>Subj:

>Линукс абсолютно няма шанс да тръгне на слаба машина. Изискванията на един линукс към хардуера са няколко пъти по-долеми от тези на Windows. Може да е срамно, но е факт.

Хм на мене ми изглежда странно това твърдение, тъй като имам компютър,
на който върви максимум Win 98, но съм си качил Linux, който се държи
прекрасно и изглежда няколко пъти по-добре. Единственото, което е като
минус в сравнението между двете е, че за да го направя да изглежда добре
ми отне не малко време. Но пак казвам, аз съм останал с впечатление (от
собствен и не собствен опит), че Линукс има доста по-малко претенции към
хардуера.
Поздрави
Ники