Re: lug-bg: RE:

  • Subject: Re: lug-bg: RE:
  • From: Ники Балов <nuke@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 May 2005 01:44:31 +0300

Vesselin Markov wrote:

>Не искам да заблудиш някого, затова да напиша и аз 2-3 реда.
>
>Преразгледай фактите.
>
>Струва ми се, че не правиш разлика между ГНУ/Линукс и Линукс ядро. На това
>може би се дължи от части и не до толкова обмислено и образованото ти
>изказване.
>
>Можеш да заредиш ГНУ/Линукс на 486 (и по-слаба система) с 16 МБ памет,
>заемаща 125-150 МБ дисково място. В това влизат и графична среда, и мрежа.
>Отстрани стои въпросът за понижената функционалност и скалируемост.
>
>Много поздрави,
>В.

Разлика между ГНУ/Линукс и Линукс ядро правя. Може да не съм гуру на
тази операционна система, но не смятам, че изказването ми е "не до
толкова обмислено и образовано". Мога да дам конкретен пример, с който
да го потвърдя (изказването си). Въпросната машина е Pentium II Klamath
233MHz, 192MB SDRAM, 8MB Riva 128ZX. На нея преди имаше инсталиран
Win98, който не работеше кои знае колко великолепно. В момента има
Gentoo с Fluxbox, squid и proftpd и работи поне 2 пъти по-бързо, да не
казвам, че изглежда поне 10 пъти по-добре.
Поздрави
Ники