lug-bg: Perl script

  • Subject: lug-bg: Perl script
  • From: Svetulcho <beorn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 May 2005 02:31:24 +0300

Здравйте група,
още от сега искам да кажа че имам проблем с Perl script, проблема не е свързан с LUG-BG, но тук има достатъчно разбиращи хора, които могат да ми помогнат, така че излишен флейм че това не му е мястото тук е излишен. Нека ако някой може да помогне и има желание ми пише, за останалите просто изтриите писмото.

Сега на проблема, наложи ми се да пиша скрипт, който да тегли от FTP gzip-нати тьт файлове, който да се парсват и да се пъхат в MYSQL.
При това скрипта да работи под linux и windows.
и така скрипта е написан и работи под linux без никакви проблеми.
под windows обаче, скрипта не разархивира правилно.
Единствената причина за това, която мога да се сетя е да не отваря файла в binary mode.
ето и част от кода :

$gz = gzopen("$file", "rb") or $error=1;
if ($error){ $err_msg="Cannot open $file: $gzerrno\n" ;
}
while ($gz->gzreadline($tmp) > 0) {
           my @arr=split ("\t",$tmp);

според мен mode=rb означава read binary.
и нямам идея как да се справя с този проблем.
това е правилно парснат TXT:
Diane
Rhodes
10128