lug-bg: Семинар

  • Subject: lug-bg: Семинар
  • From: Skeleta <g_georgiev.sz@xxxxxx>
  • Date: Wed, 25 May 2005 13:28:44 +0300

И фланелките трябва скоро да са готови, поне производителя ме увери, че само едно гладене и сгъване остава да се направи.

В клуб Отворено Общество както и друг път ще може да се подпечатват командировъчни. Така че ви напомням който може, да си вземе такава хартийка от началника си.

Засега уговорката ми с клуб Отворено Общество е в събота от 10:00 да е отворена залата, за да си подготвяме техниката и ще има дежурен, който да напътства новодошлите.

Ако някой иска да провежда по-ранни технически експерименти в залата, има възможност, с изключение на петък вечер, когато има друго мероприятие.

Не знам какво става с изпита за Linux-сертификати, при първите обяви на семинара имаше запитване, залата ще е свободна в неделя следобед, така че е възможно провеждането на изпита, стига да има кой да го направи.

Тука нямаме лаптопи и друга подходяща техника, затова моля лекторите да се комбинират, за да си осигурят необходимия за представянето софтуер и хардуер.

Ако имате спешни запитвания, ето служебния ми телефон:
(042) 601-511 (Скелета, Акабалиев)

   Поздрави !
   Скелета