Re: lug-bg: Firefox & Thunderbird печат на кирилица

  • Subject: Re: lug-bg: Firefox & Thunderbird печат на кирилица
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 May 2005 15:24:32 +0300

On Thursday 26 May 2005 14:10, Vladimir Gerdjikov wrote:
> [...]
> При опит да се събере пакета от srpms стигнах до това:
>
> In file included from xprintutil.c:34:
> xprintutil.h:42:34: X11/extensions/Print.h: No such file or directory
> In file included from xprintutil.c:34:
> xprintutil.h:141: error: syntax error before "XPContext"
> .................. (10 тона грешки)
> xprintutil.c: In function `XpuGetSupportedPageAttributes':
> xprintutil.c:1707: error: `pdpy' undeclared (first use in this function)
> xprintutil.c:1707: error: `pcontext' undeclared (first use in this
> function) xprintutil.c:1707: error: `XPPrinterAttr' undeclared (first use

;-) липсват ти хедърите на X-са (а те може да са разбити в няколко devel
пакета)

в случая е /usr/X11R6/include/X11/extensions/Print.h (при мен е в дебиан-ския
пакет libxp-dev, ще трябва да го намериш как се казва фъф федора). Или с две
думи кой беше аналога на apt-get build-dep пакет фъф федора... за да гетнеш
необходимите зависимости за билда. Аз ще ти пейстна имената на build-depends
от дебиански пакет, ама те са с различни имена при федора. Аз съм малко на
вие с rpm признавам, ама на сто места сигурно пише как се търси кой файл в
кой пакет е и кои пакет какви файлове предоставя.

> Трябва да се инсталира xprint по някакъв начин интегрирано в X-a (това
> ли имаш в предвид под инсталация от srpms?), ама за това не ми стигна
> упоритост и най-вече знания.

неразбирам какво имаш предвид под интегрирано, по-скоро правилно. Първо, преди
всичко инсталираш xprint:

http://xprint.mozdev.org/
009.001 release (includes TrueType/OpenType font and PDF output support)
    * Linux 2004-07-07-release_009_001 i386 binary RPM
    * Linux 2004-07-07-release_009_001 source SRPM
http://xprint.mozdev.org/installation.html

> Все пак, да не забравяме че във Fedora-та всичко ти идва на готово и
> пакетирано.

е, и ? ко праим тогава ?

> Просто явно някои неща си ги няма и трябва да се слагат ръчно.

а какво е "ръчно" ? На разработчиците на федора кой им ги слага тези работи
когато пълнят архива ?

> п.с. Естествено, че ако успея да направя firefox и thunderbird с xprint
> enable ще го оставя за сваляне :)   Е, пък ако някой е стигнал докрая -
> нека да не си трае!!!

гуут.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB