Re: lug-bg: Zdraveite

  • Subject: Re: lug-bg: Zdraveite
  • From: Валентин Стойков <valentin_st@xxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 May 2005 23:41:37 +0000

Успях да го декодирам:

На 28.5.2005 19:51 Svetoslav Leh-Stanislav написа:
Здравейте. Рабоотя върху проект за създаване на компютърна зала и има доста
тъмни моменти които смятам че може да ми се изяснят при малко помощ. Избрал
съм залата да работи с Linux като операционна система но до тук свършва
лесната част. По принцип не съм най - големия фен на Linux не за друго а
защото нямам подходяща алтернатива на софтуера с който работя в свободното си
време като PhotoShop, Flash. Занимавам се от 6 години с компютри но досега ми
с Linux не е от най директните. Нямам проблем да изградя залата с Windows но
не искам да се превръщам в роб по отношение на софтуерна поддръжка за това се
обръщам към вас и се надявам на малко помощ. От търсенията си открих че има
доста фирми който се занимават с адаптацията на игри за Линукс или
създаването на емулатори примерно Loki games. Момента който ме притеснява е
че няма разпространители в БГ на игрите или поне аз не знам да има, а
Amazon.com един от разпространителите на Loki не се занимава със големи
доставки нато примерно 20 - 30 копия на една игра. Надявам се някой да знае
ако е правил подобна зала как може да се доставят повече бройки от тези
заглавия. Друг момент който ми е интересен е лиценза за всека игра ... няма
да си кривя душата че съм виждал как при подписване на договор с бълграски
преставител и препродавач да се дава устно разрешение да се свалят заглавията
директно от фрее сърварите. Интересува ме от каде може да се провери едно
копие на игра за колко компютъра може да се позлва легално ... като изключвам
писма до производителите :). Важен момент е и инсталацията на игрите ... не
ме притеснява командния ред а и винаги си има реадме файл но все пак има ли
дистрибуция на Линукс която се приема за най - подходяща платформа за игри.
Оставям игрите и задавам последен въпрос по отношение на качествен шел за
работните станций ... има ли такъф написан и от кой се предлага, и на каква
цена. За момента не се сещам за други въпроси и се надявам да съм задал тези
в разбираем вид.