Re: lug-bg: Zdraveite

  • Subject: Re: lug-bg: Zdraveite
  • From: Svetoslav Leh-Stanislav <entropiq_info@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 May 2005 07:15:31 -0700 (PDT)

Ohhh zashto li ochakvah podobno neshto. Bih iskal
nqkoj da mi obqsni v koi redove lusna nejelanieto mi
da se spravq sam s problema ili oshte po gramadnoto mi
nejelanie da platq na nqkoi da se svurshi rabota. Ne
smqtam che sum pital nqkakvi jizneno vajni neshta deto
nqkoi shte poluchi surdechen udar ako sluchaino kaje
neshto. Pitah dali nqkoi vnasq adaptirani igri za
Linux i ot kade moje da se zakupi podhodqsht shel za
rabotnite stancii. Ako ti sluchaino i tvoqta firma se
zanimavate i s tova ti kazah oshte predi che chakam
oferta no samo da se zaqjdash ne stava. V kraq na
krajshtata za vsichko koeto ne mi e po silite da
napravq shte se nameri chovek na koito shte mu bude
plateno. Ako sluchaino ne sum razbral mislq che tova e
lista za vzaimopomosht a ako li ne mnogo se izvinqvam
i blagodarq za otdelenoto vreme.