RE: lug-bg: posfix access list

  • Subject: RE: lug-bg: posfix access list
  • From: "Georgi Sinapov" <georgi.sinapov@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Jun 2005 12:47:13 +0300

> Това са пълни глупости. Не го слушай. Ето как можеш да използваш rbl
> проверки директно в postfix:

Не е така, Георги е прав!
Отхвърлянето на поща, само защото изпращачът е в някой open relay black list е решение, което трябва да вземе администратора, но според мен е доста крайно. Много често в тези листи попадат пощенски сървъри, с които клиентите си обменят активно поща (поради пропуски на отсрещните администратори). SpamAssassin (а и други интелигентни SPAM филтри) отчитат, че изпращачът е в black list, като добавят съответното "тегло" в общата оценка на съобщението.

Ето и теглата по подразбиране за тестовете, извършвани от SA 3.0.x:
http://spamassassin.apache.org/tests_3_0_x.html

Best e-gards,
Georgi Sinapov