Re: lug-bg: често гърмящ мейл компонент от мозила

  • Subject: Re: lug-bg: често гърмящ мейл компонент от мозила
  • From: Vladimir Vitkov <vvitkov@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jun 2005 15:20:51 +0300

@георги: не няма OOM -чета

George Danchev е написал:

> Лоше. Дали метнало core file в текущата директория ?
не няма :((
> Т.е. този скрипт можеше да го разгледаш особено около 159 ред ;-) но предполагам просто там се прави
> опит да се стартира приложението. А ясно е, че ако стартираш само mozilla
Да точно стартира се и се прави проверка за core и евентуално стартира дебъг

> Най-вероятно има изтичане на паметта или нелегален достъп да памет, но това
> може и да не е в самата мозилла, а в библиотеките с които се свързва
> динамично при стартиране (see ldd(1)). Тя малко дебела работа:
>
> http://www.mozilla.org/unix/debugging-faq.html
>
> П.С. а дори и да имаш много голямо количество поща, то мозилла / пък и което и
> да е sane app / никога няма да се опита да мапне и държи толкова данни в
> паметта, то не е и нужно така да се похабява паметта.

Имам известни подозрения че причината е в рендеринга на писмото но съм
доста зле с дебъгинга :(((

edit: ето го виновника (май)

зеридон@spitfire:~$ ldd /usr/lib/mozilla-1.7.8/mozilla-bin
        libmozjs.so => not found

Държа да отбележа че libmozjs.so се намира в същата директория където е
мозила-бин -а

В гугъл излезе един резултат точно със същото крашване но няма отговор
Сега ще пробвам да сменя либ-а с тоя от firefox или от netscape и ще
пиша после

--
СУваж Влад Вит

Key ID: 0xC7553DD9
Key fingerprint: 8D35 74DE AB84 00DA A76F F7C5 AF49 A93A C755 3DD9