Re[2]: lug-bg: slackware 10.1 update

  • Subject: Re[2]: lug-bg: slackware 10.1 update
  • From: lazcorp@xxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Jun 2005 04:44:26 +0300

На Wednesday, June 22, 2005, 9:02:10 PM gggg написа:

> joro,
> da pitam i az
> kakvo stava s conf failovete pri tozi update ?zapazvat
> li se ? shtoto ako triabwa da prekonfiguriram vsi4ko
> ..... losha rabota.
> g.

  По принцип мисля, че няма - поне до сега не ми се е случвало някой от
пакетите да ми прецака conf файловете. Когато ъпдейтваш един пакет с
друг, то новия пакет първо не пипа conf файловете и второ новите
файловете ги записва във вид programa.conf.new,за пример ще ти дам с
named: named.conf.new
  Така или иначе възможноста стария конфигурационен файл да не работи
с новата версия на програмата си остава ;-)

  Аз използвам скрипта на Георги и съм много доволен от него, макар и
малко модифициран за лични нужди.
  Благодарности на Georgi Chorbadzhiyski за скрипта за авотматичен
ъпдейт!