Re: lug-bg: htaccess scope

  • Subject: Re: lug-bg: htaccess scope
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jun 2005 10:16:06 +0300

Ами просто не ми се вижда добро решение да пиша логин скрипт който да
ме препраща някъде навътре или да препраща към index_A.php във същия
път, а този index_A.php да ми е преименуван index.php от самият скрипт
За целта трябва да дефинирам сесии и да питам всеки път (което няма да
е голям проблем защото се инклудват файловете и ще го опиша само
веднъж) дали е сетната сесията (дали хората са минали през логин
скрипта). Просто ми беше интересно решението на конкретния проблем.

До Антон:
Пробвах следния сценарий:
Папка Скрипт, без .htaccess. Там са файловете които се инклудват. И в
нея слагам папка А с .htaccess. И в папка А слагам Б с .htaccess. Така
се получава (когато вляза в А ми иска парола1 и после отивам в Б и ми
иска парола2 след което си се разхождам без да ми иска допълнителни
пароли), НО
Самата simple picture galery manager сканира за съдържанието на
папките и визуализира (случайна) СНИМА (от папката) отстрани има на
папката ИМЕ на Директорията и КОЛКО СНИМКИ СА ВЪТРЕ, дори при
наличието на .htaccess във самата папка ! :) . Това е доста подробна
информация, която не бих искал да изложа публично.

От тези неща заключавам че проблема въобще не е в .htaccess scope (тъй
като когато искарам скриптовете които се инклудват и в А сложа
.htaccess и в А сложа папка Б, и в Б сложа .htaccess всичко е
нормално), оказва се че трябва да изкарам скриптовете които се
инклудват извън .htaccess ареата. Но в този случай отивам към
решението на Лазаров (идеята беше с .htaccess - да не прибягвам до
допълнителни кодове от моя страна) :), Но ако са извън (без логин
скрипт) - клиент който не се е ауторизирал може да види колко папки
са, как се казват снимките, и колко снимки в папка има :).

Надявам се че не съм ви объркал с моите мисли :)
Приятна работа.