Re: lug-bg: htaccess scope

  • Subject: Re: lug-bg: htaccess scope
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Jun 2005 15:24:11 +0300

Ще чета - къде ще ходя :)
Ясен: с alias няма да стане (по принцип работи), защото моя случай е
малко по различен. Скрипта сканира текущите папки и си ги визуализира
като линкове. В последствие пътя бива изпратен като Get заявка.
Пример:
http://..../index.php?spgmGal=Ivan/More
ако вътре има папка става
http://..../index.php?spgmGal=Ivan/More/2004
и дефакто си стои в главната папка и няма как да му дам alias на Get
заявката (ако има ме поправете :))
А ако му дам alias на 2004 (примерно) той няма да го разбере. Ще ме
разбере ако му дам:
http://..../More/2004

Петър:
А за AllowOverride имаш предвид групите ? Защото аз ползвам AuthConfig
    Allow use of the authorization directives (AuthDBMGroupFile,
AuthDBMUserFile, AuthGroupFile, AuthName, AuthDigestRealmSeed,
AuthType, AuthUserFile, Require, etc.).

И понеже ти загатна по-напред да ползвам групи, само да ме насочиш
къде бъркам с конфирурацията по-горе.

Мерси много.