Re: lug-bg: SOUND PROBLEM

  • Subject: Re: lug-bg: SOUND PROBLEM
  • From: <ventzo@xxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jul 2005 12:37:04 +0300

Това о знам обаче:
1. нямах дискета под ръка
2. дарих си кабела от флопито
и.т.н
3. не се знаеше къде точно е проблема защото ми спираше на
http://ventzo.hit.bg/mani.jpg
4. след като прескочи 41% ми създаде и проблем при UTC настройките и се
наложи да ги прескоча при следващия опит

За радост всичко е ок в момента и се радвам на инсталираната UBUNTU
5.04 дистрибуция.

Поздрави.

Венци