Re: lug-bg: Тъжно ми е с 50% - 60% загуба на пакети.

  • Subject: Re: lug-bg: Тъжно ми е с 50% - 60% загуба на пакети.
  • From: Tsvetan Petkov <ccenkin@xxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Aug 2005 14:59:16 +0300

Здравей Alexander P. Panov,
Le vendredi 19 août 2005 à 14:24 +0300, Alexander P. Panov a écrit :
> Това е проблем между мене и интернет доставчика ми. На 18 вечерта някъде
> от 19:00 до 19 сутринта до към 9:30 имах около 50% - 60% загуба на пакети.
>
> Машината е Abit BH6, паметта е свалена от сървър и при минаване с
> memtest не дава грешки. Диска е WesternDigital и досовска програма на
> фирмата производител не дава никакви отклонения или грешки. Мрежовата
> карта е RealTek 8029AS - 10Mbit-ова, с програмата на фирмата
> производител RSET8029.EXE не дава никакви грешки при тестването.
> Операционните системи са:
> Linux 2.6.11 #2 SMP Thu May 26 20:53:11 CEST 2005 i686 GNU/Linux
> [...]

Определено проблема не е бил в теб
при мен се получаваше същото нещо но с повече упоритост и късни
обаждания до съпорта им стигаш до успех ;)

Обикновенно проблемите им са в устроствата накачени по трасето до техния
център.
А с mtr можеш да да проследиш къде е горе-долу може да е проблема.

> [...]
> 0% загуби.
>
> Майката... Лелята... И оставям компютъра.
>
> На другия ден сутринта в 8:00 същото нещо, над 50% загуби. Заебавам
> компютъра. В 9:00 - 9:00 всичко се оправи.
>
> В 14:00 идва представител на фирмата (когато вече всичко е наред) и
> казва че само аз съм се оплаквал от 10 човека които са в нашия блок.
> Каза че не разбира от софтуер евентуално можело да бъде от вирус(!?!) и
> ще ми прати софтуерист от фирмата - аз отказах, стига толкова.
>
> Прикрепения файл съм логнал част от нещата.
>
> Търся в кой е причината и евентуално каква е.

Поздрави,
	Цветан