Re: lug-bg: Тъжно ми е с 50% - 60% загуба на пакети.

  • Subject: Re: lug-bg: Тъжно ми е с 50% - 60% загуба на пакети.
  • From: "Alexander P. Panov" <a_panov@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Aug 2005 15:07:58 +0300

Andrey Andreev wrote:

Това е проблем между мене и интернет доставчика ми. На 18 вечерта някъде
от 19:00 до 19 сутринта до към 9:30 имах около 50% - 60% загуба на пакети.

Търся в кой е причината и евентуално каква е.

Слагаш mtr (My traceroute) и го пускаш с:

mtr www.sellinet.net

и гледаш откъде нататък падат пакетите (някои хостове не връщат пинга,
така че пингиш по-надалече /google примерно/ и търсиш постоянни
издропвания от някъде нататък). Проблемчето ще се види между кои машини
е.
Това е явно решението.

Вероятно ти е скъсан кабела
Как може да е скъсан кабела? Може да е бил скъсан и сутринта да са го сменили, ама да не си признават.

или се е смарангясала мрежовата карта.
Как може да сам най големия карък, да попадна на мрежова карта със собствено мнение по цвета и вкуса на пакетите.

И м/у прочем от пингването на localhost няма много полза, защото пингът
дори не се доближава до мрежовата карта, ами си бичи отвътре през ОСа,
Това не го знаех, но поне от тука следва че зофтуера при мене е добър, а не се е скапал и да дропи пакетите.
който очевидно е ОК, щом и Линукс и Уиндоус реагират еднакво.

Успех,

Андро

--
Best Regards