Re: lug-bg: Проблем при инсталация на FreeBSD

  • Subject: Re: lug-bg: Проблем при инсталация на FreeBSD
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Sep 2005 22:39:03 +0300

On Thu, Sep 01, 2005 at 10:27:46PM +0300, Georgi Hristozov wrote:
> Hello lug-bg,
>
>   Тези дни купих мрежова карта и свързах една стара машинка с моя
>   компютър, който от своя страна е свързан с интернет и играе ролята
>   на рутер. Системата на старата машинка беше Win98, който е
>   инсталиран преди 4 години и подобаващо за възрастта си сдаде багажа.
>   Реших да направя мрежова инсталация на FreeBSD и създадох 3 дискети
>   - boot, kernel1 и kernel2, изтеглени от флопи изображенията на
>   FreeBSD 5.4-release.

Само като идейка: въпроси отновно FreeBSD можеш да задаваш и в друг
пощенски списък, freebsd-users@xxxxxxxxxxxxxx; за повече информация
http://www.bg-freebsd.org/resources.html

> Сложих boot дискетата в машинката и я пуснах.
[snip]
>   Долу започнаха да мърдат чертите, подканвайки ме да изчакам.
>   Изчаках, за около секунда скролна близо екран текст, зарадвах се,
>   защото съм свикнал това да се случва при зареждането на Slackware :)
>
>   http://zloba.ath.cx/pub/temp/freebsd/7.JPG
>   Но за жалост стигнах до тази грешка. Не можах да предположа от какво
>   е предизвикано това. После пак пробвах да натисна 1 при екрана с
>   дявола и пак стигнах до същия резултат.

Ха сега де...

Ммм... Можеш ли да опиташ пак, като този път от менюто избереш опцията
'with verbose logging' (би трябвало да е петата, но не съм сигурен)?
Интересно какво се опитва да направи точно преди да гръмне така неучтиво...
Не е сигурно, че ще можем да помогнем и с тази информация, но все пак,
току виж пък излязло нещо.

Друг път опитай във freebsd-users@xxxxxxxxxxxxxx, както споменах,
но мисля, че този път ще ни изтраят ;)

Поздрави,