lug-bg: Apache Tomcat / mod_jk production environment

  • Subject: lug-bg: Apache Tomcat / mod_jk production environment
  • From: Daniel Ivanov <sertys@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 06 Oct 2005 08:27:40 +0300

Досега оправях тая мръсна ТомКотка. Пуснах и настройх сървъра. Работи си без проблеми. Сложих допълнителни контексти.Искам да давам на всички в /home/ възможността да се връзват към JSP processor-a. Уредих по такъв начин нещата : symlink в webapps към /home. Добавих контенкста /home в мениджъра. При урл от сорта на http://domain.tld/home/user/test.jsp успявам да прекарам документа през процесора. Нищо не ми коства да сложе едно rewrite правило и да го направя достъпно. Въпроса ми е : има ли по-лесен вариант при все това, че пускам само 1 worker и само catalina(default) е конфигуриран като service.Не мога да разполагам с лукса да слагам Vhosts, защото те ми идват от ldap. Принципно не ми се иска да пускам vm на всеки, а пък още не съм намерил на разрешение на проблем с DS-ите.

Всеки, който знае какво е tomcat може да пише в тоя тред.
Мерси.