lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Държавен контрол чрез личните e-mail-и телефонни разговори

  • Subject: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Държавен контрол чрез личните e-mail-и телефонни разговори
  • From: "CIO" <CIO@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Oct 2005 06:55:11 +0300

----- Original Message -----
From: "Vladimir Vitkov" <vvitkov@xxxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, October 13, 2005 2:10 AM
Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Държавен контрол чрез личните e-mail-и
телефонни разговори

> Ами да имам какво да крия. Например SSH-key, pass за някоя супер
> сериозна инсталация (както и ти нали!!)
>
> Склонен Ли си ТИ (и останалите) да споделите спокойно такава информация.
> А какво ще кажете за NDA (Non Disclosure Agreement) Ами за другите
> възможни употреби които бяха вече споменати. Склонни ли сте да си дадете
> информация струваща реално милиони (пък било то и чисто персонална) ей
> така щото на някой му е скимнало че му трябва
>
> ПП: PEace Out

А какво ще кажете за крадене на самоличност? Някой с достатъчно пари или
познания в хакването може да се сдобие с информацията за някой от нас (име,
егн, дебитни и кредитни карти, адрес и т.н.) и да ни вземе така нареченото
Digital ID, сетне ходи разправяй, че нямаш сестра:(( Между другото, това с
Digital ID не съм го измислил аз. В държави като САЩ и Англия например
(ударени от терористи!!!) усилено се обсъжда тази идея и правителствата им
имат намерение да го направят това преди 2010г. В ЕС също има такива идеи.
Така, че никой според мен все още неможе да каже какви ще са последиците от
комбинацията на горното + така обсъждания контрол. Според мен това си е
"Портокал с часовников механизъм" (ако не греша за заглавието).

Иван Михалев