Re: lug-bg: Странно поведение на binutils

  • Subject: Re: lug-bg: Странно поведение на binutils
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Oct 2005 12:14:03 +0300

On Thu, Oct 13, 2005 at 09:49:48PM +0300, Doncho Gunchev wrote:

> ls .[^.]* *
> Работи чудесно и не пропуска.

Аааааа!  Сега разбрах! :)

Току-що ми просветна основната причина за това разни rootkit-ове да
обичат да създават директории, които се казват "..." :)

Добре де, не ми просветна току-що, а още преди години, когато за пръв
път видях това неправилно .[^.]* :)  Ако трябва да сме точни, опитайте:

  ls .[^.]* ..?* *

...или просто ползвайте find(1), as Ken, Dennis & Co. intended :)

Има си причина шеловете да не показват файлове с имена, започващи с
точка - то в това е цялата идея на тези имена - да са служебни, скрити
файлове, които да не се бъркат с всичко останало...

Иначе много интересно - това тук се появява само няколко дни след мноооого
подобна дискусия на http://we.hates-software.com/ (другояче известно
просто като hates-software или hate@xxxxxxxxxxxxxxxxxx :))

http://hex.hates-software.com/2005/09/30/44da6dc1.html

Поздрави,