Re: lug-bg: ip route problem - Допълнение

  • Subject: Re: lug-bg: ip route problem - Допълнение
  • From: Svetulcho <beorn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 18 Oct 2005 22:32:33 +0300

Svetulcho wrote:

Здрвейте група,
имам следния проблем.
ip route equalize не ми работи. Според LARTC когато добавиш equalize балансирането става на пакетна основа, като редува пакетите през описаните интерфеиси, ако го няма equalize ще ги редува на трафик потоци, от ip kym ip. Пакетното балансиране трябва да работи между два линукса едниа с 2.4.26 ядро другия с 2.6.11 и на двата има този проблем, като и на двата в ядрото е компилирано ip_multipath, но не работи в нитоедната посока, т.е. нито на единия линуь, и балансирането става на база трафик потоци.
Става дума за съответно slackware 10.0 и 10.1.
ip utility, iproute2-ss050330

Някой да има идея, къде може да ми е проблема.

Светулчо

Тъй като никои не се изби да ми помага реших, че сте изпаднали в дълбок размисъл поради липса на пример.
та примера е следния
ip r add equalize 10.0.0.0/28 nexthop via 10.0.0.17 dev tunl1 weight 1 nexthop via 10.0.0.33 dev home2 weight 1
при ip r sh
се вижда следното :
10.0.0.0/28  equalize
       nexthop via 10.0.0.17  dev tunl1 weight 1
       nexthop via 10.0.0.33  dev home2 weight 1

в този случай пакетите към ip 10.0.0.2 примерно според документацията трябва да минават през tun1 и home2 като редуват интерфейсите, но при мен не се получава, Със и без equalize трафика се рутира "per flow-bases". което за мен не е оптималното решение.
Така че моля давайте идеи.

Светулчо