Re: lug-bg: tunel via ssh

  • Subject: Re: lug-bg: tunel via ssh
  • From: Andrey Andreev <andreev@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Oct 2005 03:01:54 +0300

Ivan Bogouchev / Иван Богушев wrote:
> Здрасти,
> бтв, в къщи съм зад рутер който прави NAT, и не мога да измисля как да
> му видя реалното IP от машина зад рутера. За сега се свързвам към уеб
> интерфейса на рутера и от там виждам адреса. traceroute ми показва
> само вътрешното IP.

Ако IPто ти скача, защо не си направиш един безплатен dyndns поддомейн и
не се закачаш към него. Моят рутер си се обажда на dyndns като му се
смени адреса, а не е проблем и да накараш Линукса да обновява домейна
при стартиране. Dyndns клиентите си поддържат обновяване на IPто "през
web", т.е. сървъра на dyndns те гледа откъде се закачаш като обновяваш и
пренасочва натам.

А иначе като стана дума за dynamic portforwarding и прескачане на
файъруоли, мога да предложа ако ти попадне някоя програма която не
поддържа SOCKS proxy-та, да се опиташ да я пуснеш през соксификатор.

Поздрави,

Андро