Re: lug-bg: Проблем със Xorg

  • Subject: Re: lug-bg: Проблем със Xorg
  • From: Veselin Mihailov <melkor.vmm@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Oct 2005 12:33:42 +0300

За съжаление Xorg.0.log ще мога да видя чак при следващото рестартиране
на системата, което незнам кога ще стане. А иначе съм с Debian sid
(unstable), Xorg 6.8.2, KDE 3.4.
Забравих да спомена че проблема не е само с kdm но и с xdm. Все още не
съм го тествал как се държи с gdm, но предполагам че пак ще ми направи
същия номер.