Re: lug-bg: Отдалечени X сесии

  • Subject: Re: lug-bg: Отдалечени X сесии
  • From: mafiainc@xxxxxxx
  • Date: Thu, 3 Nov 2005 11:09:32 +0200 (EET)

> Здравейте,
> пиша ви това писмо в връзка дискусиите за отдалечени Х сесии с FreeNX и
> по-точно сравнително сложното настройване.
>
> Когато става въпрос за Х сесии по бавни линии FreeNX не е първия подобен
> софтуер, но е с най-голяма функционалност и съответно сложност за
> конфигуриране.
>
> Ако ви трябва малка програма, която се компилира и инсталира лесно и която
> да компресира и проксира Х трафика ви предлагам да ползвате "dxpc". Това е
> един сравнително стар софтуер, който скоро не е обновяван и е в основата
> [...]
Да. DXPC - Differential X Protocol Compressor е основата, върху която е
изграден NX. Аз предполагам, че това е и основното вдъхновение на
разработчиците на NX да обичат и поддържат отворения код. Бях чел, че DXPC
съдържа неповторим код, даващ нови идеи. Според мен писателя на DXPC,
Brian Pane е "виновен" за това, че днес аз работя на един компютър
независимо къде се намирам.
 Според мен трудното инсталиране и конфигуриране на FreeNX на някои
дистрибуции идва от там, че той не е достатъчно напреднал и изостава
спрямо NX библиотеките. Необходими са още разработчици за FreeNX.