Re: lug-bg: Slackware seerver freezing

  • Subject: Re: lug-bg: Slackware seerver freezing
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Nov 2005 16:04:38 +0200

В чт, 2005-11-10 в 13:57 +0200, Иван Попов написа:
> Не съм много сигурен дали проблемът ми е за този мейлинг лист, тъй като
> не мога да определя дали е хардуерен или софтуерен...
> имам сървър  който работи, работи и по някое време без някаква видима
> причина просто умира. Всички лампички по кутията светят, но няма никакъв
> достъп до него и всички предоставяниот него услуги съответно са
> неизползваеми (а той играе ролята на gateway за мрежата ни, Web, FTP,
> DNS, mail server както и join-ат в локалният W2k3 домейн).
> Монитор-а и клавиатурата му са през KVM switch, но в случаите когато е
> [...]

Не че е вероятно да помогне, ама ако можеш му закачи отделен монитор и
клавиатура,и пусни едно setterm -blank 0 на конзолата, за да не се гаси.
Прекомпилирай си и ядрото да поддържа sysrq, и виж точно какви магии
могат да се правят през него, може и да може да се види оттам какъв е
проблема.

Иначе аз просто бих сменил ядрото с 2.6.14.1 и да видя дали пак ще има
проблема - гледам, че това е за SMP (но не виждам някъде да си казал
колко са процесорите), а там проблемите са всякакви и весели, особено
ако имап preemption и т.н.