Re: lug-bg: ISP change

  • Subject: Re: lug-bg: ISP change
  • From: Bobur <bobur@xxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Nov 2005 13:23:05 +0200

Ами офисният Gateway... мейл сървър, фтп сървър, прокси за
служителите в офиса. ДНС-а подържа и няколкото CNAME към
фирменият домейн.
Не можах да го разбера това "Кой делегира домейн права?"...

Цитат на писмо от Daniel Ivanov <sertys@xxxxxxxxxxxxxx>:

> За какво говориш? Каква е целта на тази машина? Кой
> делегира домейн
> права. Само птр записи ли обслужваш?

> което

> които
> i686
> трябва да
> мейл

Всички говорят безплатно.
Каквото изговориш до 6-ти януари, се презарежда по твоята vivatel сметка на 7-ми януари.
http://www.vivatel.bg/