Re: lug-bg: aDSL BTK + VPN ot nov mai ve4e

  • Subject: Re: lug-bg: aDSL BTK + VPN ot nov mai ve4e
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Nov 2005 23:34:55 +0200

В пн, 2005-11-21 в 22:55 +0200, Gggg ggg написа:
> Здравейте,
> надявам се кирилицата от гугъл най-накрая да се чете. Енкодинга ми е
> 1251 (проверих 3 пъти).

Четеш се :)

> Надявам се също така някои да ми каже все пак как да пусна VPN през
> aDSL na BTK, който има реален адрес,но е на модема.
> всички портове от въпросния модем с реално ИП са пренасочени към
> 192.168.1.2 който е първия адрес след модема.
> Вторият модем участващ в изграждането на VPN-а е пак aDSL на БТК , но
> този път няма реално ИП.

Ако можеш да си поиграеш, сложи openvpn на двете машини и виж как минава
- опиши само едната по ip адрес, а другата да е плаваща, иначе самата
система се оправя добре с NAT. Другия вариант би бил ipsec в транспортен
(или както там се водеше) режим, той минава отвсякъде ...