lug-bg: xorg.conf / Section "Monitor"

  • Subject: lug-bg: xorg.conf / Section "Monitor"
  • From: Tzvetan Kulenski <spottix@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Dec 2005 13:35:08 +0200

Здравейте на всички.
Имам едно такова запитване, от скоро ползвам Ubuntu 5.10 и имам един такъв проблем с монитора, значи под WinBoze на 1024/768 ми работи на Vertical 75Hz/ Horizontal 60kHz (видео драйвер S3 SavagePRODDR/ KM266 integrated, Mainboard: ASROCK K7VM2, монитора ми е някакъв стар 17 инчов не пише на него марка и няма книжка) а на Ubuntu-to ми работи на 60Hz Vertical.. порових се в /etc/X11/xorg.conf и открих от къде се променят параметрите, и сега незная дали ако сложа горните граници на 60kHz и 75Hz дали ще се получи същия ефект или няма да стане гаф...
Предполагам знаете как да ми помогнете и опътите, благодаря предварително.

--
Time is like the ocean's tide. No sooner do the waves apear than they are swept away only to be replaced by others for Eternity.