Re: lug-bg: SUSE 10 ��

  • Subject: Re: lug-bg: SUSE 10 ��
  • From: Boril Gourinov <boril@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 09 Dec 2005 00:08:16 +0200

> Нямаш хардуерно миди на картата (както и 98% от евтините карти). Трябва ти
> софтуерно миди, за което можеш да потърси timidity.

Това си го мислех въпреки че (в упътването на) картата твърди друго, че
има хардуерно и че има 64МБ памет за семпли и т.н.
Но да си повторя не ме е еня за мидито а за това че никаво МП3 или wav
или avi никакъв звук не излиза и не влиза освен радиото [а сега проверих
и микрофона работи но само все едно е вързан директно към колоните]. Не
може да се записва нито с Одасити нито с крекорд нито с нещо друго
отникъде. Като местя плъзгача на Мастер или този на микрофона или на
лайн ин в кмикс силата на звука от колоните се променя променя но  като
искам да слушам каква да е музика дори от ЦД няма никой. А ЦД-мога да
рипвам [и можех да слушам] а хммс или амарок ми показват, че има нещо
записано, но никакъв звук от колоните. Все едно, че не работи някаква
част от звуковата карта. Та как да разбера къде е повредата в мене ли в
хардуера ли? Защото работеше и изведнъж престана.
Настройките на миксера са каквито бяха когато работеше, въпреки че
пробвах всакакви комбинации от положения на плъзгачите и то не само с
кмикс а и с алзамиксер и всяукакви други миксери дето ми попаднаха за
сусе-то.