Re: lug-bg: OT: Европарламента прие "Голямото подслушване"

  • Subject: Re: lug-bg: OT: Европарламента прие "Голямото подслушване"
  • From: Svilen Ivanov <svilen@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Dec 2005 17:02:11 +0200

Тази нишка подбужда един въпрос, който се върти из главата ми от доста време и
все не ми остава време да се разровя по надълбоко:

Когато за пръв път правиш ssh към даден хост, нали тогава се осъщесвява обмяна
ка ключове? Ако, да - не е ли тривиално да се "уловят" тези ключове и след
това да се подслушва/декриптира трафика между тези хостове?