Re: lug-bg: Re: ssh проблеми

  • Subject: Re: lug-bg: Re: ssh проблеми
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Dec 2005 13:26:47 +0200

Milen Petrov wrote:
> Здравейте на всички,
>  От известно време насам чета всичко , за което се пита в тази листа и все
> така аз се притеснявах дави питам нещо , защото съм още твърде незапознат
> със с-мата Linux или Unix, но се реших и питането ми е следното:
>  Имам две машини едната Win , а другата Linux RH ама не се сещам каква беше
> версията, та ето какво се случва , на Win машината съм качил WINSCP i PUTTY
> и когато права връзка към Linux с root - потребител и съответната парола ми
> отказва връзката , същото нещо го права и със  Linux  към Linux и пак ми
> [...]

1. Не отговаряй на писма, за да започнеш нова тема. Чупиш тредването на съобщенията.
2. В /etc/ssh/sshd_config PermitRootLogin опцията е "no" затова не можеш да влизаш
   като root. Влизай си като обикновен потребител и после прави su или направи опцията
   в конфигурацията да е yes, след което рестартирай sshd

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/