Re: lug-bg: Ndiswrapper �

  • Subject: Re: lug-bg: Ndiswrapper �
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2006 10:11:19 +0200

В вт, 2006-01-10 в 09:26 +0200, Stefan Stefanov написа:

> Дори и да се оплача едва ли ще ми помогнат.
> Аз (май) се оправих сам, поне успях да го компилирам.
> Потърсих дефиницията на макроса и видях че наистина иска 2 аргумента.
> После погледнах по сорсовете как го викат и видях, че в повечето случаи
> вторият аргумент е 0.
> После добавих ,0 в извикването на макроса и драйвера взе че се компилира.
> Сега ще пробвам дали ще работи и как.

В общи линии ще работи нестабилно - по принцип драйверите, които ползва
ndiswrapper-а са писани като за 16kb stack, а в linux stack-а в момента
е около 8kb с идеята да стане 4kb (не съм съвсем точен, ама не ми се и
предава цялата дискусия :) ). В крайна сметка има сериозен шанс от
2.6.16-2.6.17 да няма начин да работи, освен ако не променят много
сериозно няколко неща по него, та за това потърси някакъв друг вариант
за драйвери на мрежовата си платка, да не те оставят лошо на сухо.